31.8.2010 illalla kun kaikki muut ovat jo nukkumassa 9.00 olen levoton huolestunut tärisen hieman tunnen sen pinen tärinän kehossani on rauhaton olo teen vähän kaikkea yhtä aikaa pesen pyykkiä laiton tiskikoneenki viellä päälle putsaan kahvin keitintä soittelen jatkuvasti jonnekkin.panikoin jos mun pojalle on tullu kin siitä piikistä narkolepsiaa ku nukahti ennen nukkumaan meno aikaa joskus 6.00 jälkeen illalla.sydän tuntuu hakkaavan vietävästi.soitan jarnolle pelkään hiljaisuutta odotan kovin miestäni kotia.olen vireä masennus olotila on tiessään iltaisin ja virtaa on juuri iltaisin, minkä takia tarviin juuri nukahtamis lääkettä ja rauhoittavakiin joskus.aamulla olen väsyny ja masentunut ja nuutunu. ihmisten seurassa en yleensä ole väsynyt ja olen yli pirteä muttakun vieraat lähtevät väsähdän täysin jopa nukahdan.väsyn pienistäkin tekemisistä ja yleensä mulla on montarautaa tulessa sillon ku innostun tekee jotain kunnes taas tulee väsy ja vetämättömyys.monesti mieheni on saanut sanoa et tuujo nukkuu mut mulla vaan kehokäy niin ku nyt tunne on outo ja sekavan tärisevän ylivirittynyt.luin yksipäivä tossa koko romaani jota en koskaan ollu aikasemmin tehnyt uppouduin aiheeseen mutta luettuani kirjan olin aivan kirjan lumoissa ja väsähdin täysin lukemisen jälkeen.Aivoilla kovaa työskentelyä tehdessäni väsyn.olin tänään jo psykolokin istunnollakin ahdistava tunne rinnassa oli vaikea henkittää juttelimme ja se hieman helpotti mutta kotiin tullessani olin jännittynyt olo tila kehossa.vanhempani olivat kokanneet ruuat ja hoitaneet nuorimman poikani sillä aikaa olo helpotti hetken päästä touhusimme porukalla jotain mikä sai unohtamaan ajankulun hetkeksi kävimme kaupassa ja ostin nuorimmalle pojalleni kengät ja housut .tullessamme takaisi oli pakon omainen tarve kertoa siit jollekkin ja soitin nuoremman poikani isälle mut ku  ei vastannu ni soitin hänen äitilleen  ja höpötin ku papupata aiheesta et ostin pojalleni kengät ja se juttu tuntu jatkuvan vaan.Nyt oon tässä ylivirittyneessä tilassa jos tunne ei ole mukava pää käy ylikierroksilla.voi olla etten osaa tän jälkeen myöhemmin kuvailla tätä tilaa joten kirjotan nyt kun on virtaa tämän tunteen tänne ylös jos sillä olis jotain merkitystä.huomenna tilanne voi olla toinen.minun vireys taso muuten on korkeimmillaan illalla.