Hei pitkästä aikaa yö on tullut ja en saanut nukutuksi joten päätin kirjoittaa tänne nyt kun on rauhallista ja hiiren hiljaista.On tosiaan pitkä aika ku viimeksi kirjottelin.Täs on tapahtunu vaik mitä mut ku ei tiiä mistä aloittaa kertoo.No  aloitetaan siit et pääsin petrean työkokeiluun ja sain harjottelupaikan ja siinä samassa hässäkäs olin menos naimisiin ja sain soiton satuhäät tuottajalta et meijät on valittu ohjelmaan jee en tienny miten päin olisin ollut se tuli kesken atk tunnin se puhelu en pysynyt nahoissani.joo häät meni ja meijät kuvattiin tosiaan satuhäät ohjelmaan  ja tammikuussa ne sit tuli ulos teeveestä 2012 ja hyvin ne oli saanu tehtyy siit meijän näkösen pätkän. se koko kesä meni vauhdilla ku kuvaajat oli mut päivääkään en vaihtas pois.Sit petrea jakso loppu ja mä sain töitä mun harjottelupaikasta määräajaksi mut hyvä niin.No sit mitä huonoihin uutisiin tulee ni mun vanhemman pojan itsetuhoiset ajatukset on vaan lisääntynyt ja nyt lopulta yhteiskunta tajuu ruveta auttaa sitä kunnolla hän pääsi sairaalaan jos häntä tutkittiin tarkemmin ja todettiin vakava masennus no siitä sitten hänet siirrettiin laitostyyppiseen sijaiskotiin ja aloitettiin lääkitys ja me vanhemmat ja muut uusioperheen jäsenet ollaan kaikki tuettu poikaamme ja toivotaan nyt et poikamme parantuu ja pääsee kotiin.En simmäinen reaktio tietty äitinä oli et olen epäonnistunut ku poikani voi niin huonosti ja syyllistin itseäni mut kun kuulemma se on monen tekiän summa yksittäistä asiaa tai ihmistä ei kuulemma voi syyttää poikani pahasta olosta.Siin voi olla takana keeniperimä ja ympäristö tekijät ja niin edelleen lista on pitkä.Olen itsekkin käynyt läpi masennuksen joskus ja tiedän et kun saa oikeen laista apua niin kaikesta voi parantua. Tällä hetkelläkin olen muutuksen virrassa ja olen muuttunut ja oppinut paljon elämältä  ja vielläkin opin ja opettelen ei se helpoa ole ollut mut hiljaa hyvää tulee. Muo on elämä kolhinut ihan lapsesta asti mun tie on ollut kivinen ja esteitä täynnä mut nyt on alkanut jo pikkuhiljaa tuntua et tien esteet on vähentynyt tai mä olen osannut ne sit vaan kiertää hyvin.Kai se sanan lasku pitää paikkansa et  vanhuus on viisautta .Tuosta han voi sit päätellä et tässä alkaa vanheta väkisinki ja viisastua. Täytyy myöntää et jos saisin elää uudelleen ni tekisin paljon asioita toisin nyt sitä huomaa oikein ku miettii mitä nuorena tuli touhuttuu et on sitä ollu tyhmä vaikken mä nyt vanha vielläkään ole.Nyt on pakko lopettaa tähän ku uni painaa silmää ja huomenna työt kutsuu kassalla.