Heräsin aikaisemmin kun yleensä .Nousin sänkystä oli pimeää ja hiljaista miehenikin oli lähtenyt jo töihin vanhempi poikanikaan ei ollut herännyt viellä .Laitoin koneen päälle ja kuulin kuinka sadepisarat putoilee ikkunalle. Kohta alkoikin kuulua heräämisen ääniä lasten huoneesta.Vanhemman poikani kasvot sieltä kurkkas lasten huoneen oven takaa ja ilme oli kysyvä missä on äiti sun miehes on?Minä vastasin et töissä .Poikani meni takaisin omaan huoneeseensa ja hetkenpäästä tuli monopolipelikädessä voitasko pelata tätä ? ei koska siit puuttuu pelilauta kokonaan se hukkus ihan käsittämättömällä tavalla koko peli lauta eräänä kauniina päivänä eikä tähänpäivään mennes ole löytyny.Nyt se piiputtaa sitä visalaitetta joka on siin monopolipelis ärsyttää heti aamusta tommoset äänet.Lopeta toi se ottaa mun korvaan sanoin pojalleni.Hän jatkaa sitä piiputusta nyt sit huoneessaan .Omat silmäni on viellä aamurähmäs ja mä en ole viellä es kunnolla hereillä mutta silti jo heti aamusta koneella.Tänään pitäs keksii jotain yhteistä tekemistä mut mitä .Aamu ja ilta on ainoita jollon pääsen koneelle naputtaa niin ettei se häiritse muuta päivärytmiä.Kumma kyllä olen taas lukossa mistä aloittaa päivän touhut mitä tehdä jotta pojalleni tulisi kiva viikonloppu.kello tikittää tasaseen tahtiin vieressä harmittaa kun ei voi mennä es ulos .elokuviin ajattelin viedä jimin mut sekin meni mänkään kaikki on kolme d versioita ja jimi ei näeniillä laseilla koska hänellä ei ole koskaan mukana laseja täällä äitin luona.Täytyy varmaan omat lasit hommata tänne ku kerran niitä ei voi antaa pojan mukana kulkee.Sama noitten lääkkeiden kanssa ku pojalleni aloitettiin tarkaavaisuushäiriöön antaa sitä lääket ni kuulemma niit annetaan viikonloppunakin vaan tarvittaes mut yhtään pilleriä isä ei lähettäny pojan mukana aivan kummallista jos  ne kerran auttaa. isä oli todennut vaan mulle puhelimessa et ne on niin kalliita et vaan viikolla annetaan ja lääke kuulemma vaikuttaa vaan 10h .

Niin eilen illasta sen verran et me paistettiin lettuja ja pelattiin juna lautapeliä nimeltä Menolippu hyvä peli ja hyvin mun 3luokkalainen poikani osas pelata sitä.Mieheni oli eilen vaan vähän kärtynen ku sanoin et nyt pelataa koko perhe .Mieheni tokas siihen et en mää nyt jaksa et pelataan huomen .Mä olin jo ehtinyt luvata pojalleni peli illan lautapelien merkeis ni joutusin vähän pakottamalla miestäni siihen mukaan pelaamaan.Minä voitin ja poikani tuli toiseksi ja mieheni oli jumpona mut musta oli kiva päättää päivä lautapelin parissa.Eilen kyllä jimi sano et mennään huomen eli tänään saunaan ja mieheni oli käynyt laittamassa varauksen saunaan jo eilen  se oli kivasti tehty koska poikani niinpaljon halusi saunaan.