Tässä mä vaan vielläkin olen poikani teki jo puuronkin tos välissä itselleen ja mulle ku mä kerroin mitä se siihen laittaa.On kuulemma menossa kokkikerhoon se on varmaan kyllä hänen juttus enemmän ja uskon et tykkää siitä.mitä mä itseeni mietin ni mäkin tykkäsin nuorena paljon kokata.eli kiva nähdä et samat asiat kiinnostaa mun poikaakin on kiva antaa sen kokata jos vaan se lähtee omasta halusta.No mun täytyy nyt ruveta heräämään kunnolla siihen tarvitaa suhkussa käynti ja lämmin suihku etenkin.Mä en tajuu mikä mun hiuksii vaivaa ne rasvottuu niin helposti eilen justiinsa pesty ja ne oli jo eilen illalla jo rasvaset ällöö.Taustalla kuuluu piirretty elokuvan musiikkia ja puhetta poikani katsoo sitä ja syö puuroa. voi video se mussuttaaki jo karkia hei lopetas heti! ei heti aamusta vaik onkin nannapäivä et jää iltaakin varten jotain, jos on nälkä ota lisää puuroa.No onneksi sanominen meni perille ja nannat pistettiin sivuun.voi vitsi sillä on jääny levypäälle siellä se hokaa levy punasena onneksi kattila on sentään laitettu sivulle mä sammutan levyn ja sanon et jos kokkaa täytyy muistaa myös sammuttaa levy ettei syty tulipaloo eikä saa yksin kokata vaan aina niin et joku on kotona jus tämän takii mitä nyt kävi .Nyt kyllä mun on mentävä sinne suihkuun jotta tää päivä lähtee käyntiin.Mulla on ihmeen hyvä olla semmonen normaali olo vaik vähän tukka kyllä häiritsee ku se on rasvanen.No pesemällä se puhtaaksi lähtee ja sit on raikas ja puhdas olo .